У рамках екологічного дослідницько-освітнього проекту «Шинам-СТОП!» Фінансовий ліцей запросив школи – партнери: Хотівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – гімназія», СШ №2 смт.Березне Рівненської обл.

Мета проекту: створити групи шкільних волонтерів для інформування мешканців міст та селищ України про надзвичайну шкідливість використання шин як декоративних елементів.

Зміст проекту:
  1. Збір інформації про шкідливий вплив шин на довкілля та здоров’я людини (література, Інтернет та інші джерела).
  2. Систематизація зібраної інформації.
  3. Творче представлення зібраної інформації.
  4. Створення інформаційних листівок про шкоду зношених шин, що знаходяться навколо нас.
  5. Екскурсійна програма.

Учасники проекту: 5 учнів 10 класу та один учитель (біологія, екологія) від кожної школи.

Тривалість проекту: з 30 травня по 02 червня 2017р. по 5 годин щоденно.

Проживання та харчування учасників: в гуртожитку Національного еколого - натуралістичного центру – за рахунок ліцею. Дворазове харчування (сніданок, обід) здійснюється в кафетерії ліцею за рахунок ліцею.

Проїзд учасників: здійснюється за рахунок шкіл-учасників, для вчителів – відрядження.

Домашнє завдання для учасників:
  1. Презентація (5-7 хвилин) про використання відпрацьованих автомобільних шин на території дитячих садків та шкіл.
  2. Підготовка виступів для концертної програми.
З собою мати:
  • Фотоапарат (планшет тощо)
  • Змінний (спортивний) одяг.

З 30 травня по 02 червня 2017р. у Фінансовому ліцеї відбулася зустріч учасників проекту «Шинам – СТОП!».

Тема зустрічі – реалізація екологічного проекту «Шинам – СТОП!».

Команда учнів Фінансового ліцею представила інформацію про вплив відпрацьованих шин на навколишнє середовище та здоров’я людини.

Гльоза Анастасія та Савенко Лариса розповідали про проект «Шинам – СТОП!», який вже другий рік разом із школами-учасниками ПАШ ЮНЕСКО реалізується у м. Києві.

Команда учнів Березнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Рівненської області у своїй презентації розповіла про використання відпрацьованих шин на території дитячих садків та шкіл.

Учні Хотівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія» звернули увагу на те, що у них поки що шини використовуються вкрай рідко і дана тема не актуальна для селища Хотів. На семінарських заняттях діти поглибили знання про глобальні проблеми людства, використовуючи знання англійської мови, дискутували про можливості зменшення тиску людини на навколишнє середовище.

У процесі роботи учні трьох учбових закладів відвідали дитячий садок «Дивоцвіт» і побачили як батьки маленьких діточок використали шини у якості декору на дитячих майданчиках.

Екскурсія вулицями нашого мікрорайону здивувала гостей великою кількістю шин біля будинків, а також усі звернули увагу на неприємний запах, який виділяли шини на спекотному сонці.

15 березня 2017р. на базі Фінансового ліцею відбувся міський семінар для учасників проекту «Шинам-Стоп!» у роботі семінару активну участь узяли команди учнів гімназії «Оболонь», школи №119, ліцею №100 «Поділ» та Фінансового ліцею. Учні зробили презентацію роботи над проектом. Визначили, що просвітницька робота серед мешканців мікрорайонів нашого міста перед весняною толокою є своєчасною і може дати позитивні результати.

Жваве обговорення викликала інформація з журналу «Позакласний час», №3, 2017. На обкладинці цього журналу під гаслом «Прикрашаємо шкільне подвір’я» пропонується поєднати приємне з корисним: прибрати вулицю, а із зібраних шин за допомогою фарби та фантазії створити справжні витвори мистецтва, щоб потім прикрасити шкільне подвір’я. Під рубрикою «Цікаві ідеї» надані фото іграшок-прикрас. У режимі online учасники семінару спілкувались з головним редактором пані Галиною Давидовою і запропонували приєднатися до проекту «Шинам-СТОП!» у м. Києві і детально ознайомитися з нашими матеріалами, надрукованими у газеті для вчителів біології та природознавства «Біологія», №4(808), лютий 2017. Можливо, з такої співпраці й розпочнеться новий етап у розвитку нашого суспільства?

За підсумками 2016/2017 н.р.

36 учнів Фінансового ліцею нагороджені дипломами Департаменту освіти і науки КМДА за перемогу у міських предметних олімпіадах, конкурсах МАН та ім.Петра Яцика.

6 учнів нагороджені дипломами за перемогу в олімпіадах та конкурсах МАН з економіки ІV(Всеукраїнського) рівня.

27.06.2017р. о 18:00 у музичній школі за адресою пр.-т Гонгадзе 9-А відбудеться урочистий вечір з нагоди випуску 11 класу Фінансового ліцею

Адміністрація

19.05.17 відбулися змагання зі стрибків у довжину. Серед старших хлопців переміг Андрій Філенко ( 494 см.) Багаторічна чемпіонка ліцею Діана Ганбарова, на жаль, не використала останній шанс «побити» рекорд ліцею ( 480 см.) .

Визначним для нашого ліцею є рівень довіри учнів та їх батьків. Тільки якщо у кожного вчителя, директора високий рівень довіри, наша школа вважатиметься популярною, значимою, успішною.

Ми разом будуємо місце, де немає самих високих зарплат, але звідси не хочеться йти; місце, де творча атмосфера та якісний педагогічний продукт. Ми вміємо працювати і ця робота приносить нам радість та щастя.

Сьогодні в педагогічних університетах не вчать сучасній педагогіці. Тому всі вміння та знання приходять безпосередньо під час роботи. Ми кожного дня вчимося і передаємо учням, колегам, батькам те, що знаємо.

Педагогіка, вчителювання – чудове місце для кайфу, самоствердження. Саме головне – створити командний дух та атмосферу.

У нас немає і не може бути великих бюджетів. Тому визначальним є любов до своєї педагогічної професії, замішана на покликанні, певному місіонерстві, невичерпному оптимізмі, самоповазі, чіткому розумінні того, що саме ми і тільки ми закладаємо основи майбутньої, справді успішної України.

«Учителем треба народитися і бути незважаючи ні на що...»(Ісаак Кушнір).

«Якщо ми будемо навчати сьогодні так, як навчали вчора, то ми ризикуємо відібрати у наших дітей завтра.» (Джон Дьюї).

Перша думка: про що написати – про себе або про ліцей? Трохи пізніше з’являється усмішка – а хіба ця школа – «Фінансовий ліцей» - не зв’язала мене за 22 роки міцними путами? Хіба моє життя можливе без ліцею? Одночасно так хочеться впасти в оману і надумати зворотнє: «Хіба ліцей можливий без мене?».

Добре це чи не дуже, але за всі ці роки ліцей став сенсом мого життя, подразником честолюбства, помічником творчих ідей. Але ж це тільки з одного боку, а з іншого – мій «хрест», моя совість, а по суботах або у вечірній час - моя «тиха гавань».

Що вдалося нам з ліцеєм за роки співпраці? Школа, яка має власне обличчя.

Для тих сімей, яким це обличчя подобається, наша школа стає вірним товаришем у складній справі розвитку особистості дітей, що нам довіряють. Школа, яка постійно шукає щось краще, досконаліше.

Не дарма таке прізвище у директора – Ю.Шукевич.

Уже не перший рік повертаюся думками до пріоритетів ліцейної освіти – що головне, а що все ж таки другорядне. І знову утверджуюсь в думці: найперше – по – можливості, не зіпсувати здоров’я наших учнів. Не розумію знання, вистраждані будь-якою ціною.

Другий пріоритет – соціалізація, вміння спілкуватися з однолітками, вчителями тощо. Важливими є відчуття «я не один», «я потрібен», «мене люблять(поважають, сприймають)».

І нарешті, продуктивна освіта – знаннєвий, науковий розвиток, освітні компетенції – соціально-громадянська, підприємницька, мовно-комунікативна, здоров’язберігаюча.

Залишається тільки додати: якісна освіта не стільки надається, скільки набувається самими учнями.

Наша справа – створити для всіх рівні умови.

Page 5 of 5

Напрямки

    Календар

    « Грудень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31