Задумуючись над тим, що треба і що не треба змінювати у шкільний освіті, зокрема у нашій школі, приходжу до такого.
- Переконати кожного учня у власній значимості, надихнути йому впевненості у своїх можливостях.
- Неухильно відходити від авторитарної педагогіки, запроваджувати найчастіше «цікаві» уроки з елементами критичного мислення. Тим самим і надалі збільшувати рівень довіри та поваги до кожного вчителя.
- На уроках, якщо говоримо про «компетентністне» навчання, створювати цілісну картину світу. Учень повинен розуміти місце людини в природі та сутність природних явищ. Розуміти, навіщо саме зараз і в подальшому житті йому потрібні ці предметні знання.
- Задовольнити природні потреби кожного вчителя у самореалізації, ініціативі, творчому пошуку. Підсилити його смак до роботи, зменшити втому, професійне вигорання.