Будь хто з батьків хвилюється про якість викладання тих чи інших предметів у своєї дитини, а тим паче тоді, коли змінюється викладач . Так сталося і в класі моїх дітей в цьому році. Але мені вдалося так скласти свій розклад, щоб відвідати деякі з них і, врешті решт, заспокоїтися.

           Першим я відвідала урок української літератури Віолетти Валентинівни Уліщенко. Можливо, мені пощастило з темою уроку( це був «Климко» Михайла Стельмаха), але в більшості своїй діти були готові до обговорення повністю- тобто не викладач пояснювала і розповідала, а самі діти ,попередньо розбиті на підгрупи, презентували біографію автора,готували доповіді по новому твору, розробляли питання для інших, складали кросворди і надавали їх для розгадування іншим, складали смарт(з характеристик, властивих характеру головного героя)… І хоча в мене склалося враження,що дехто з учнів просто ховався за активністю інших, на протязі уроку я сама полинула повністю в часи, освітлені твором і,навіть, пошкодувала, що не зможу прийти на наступний урок, адже там планувалося кольорове зображення тих характеристик та чогось ще… Залишилось тільки подякувати Віолетті Валентинівні за такий різнобічний підхід, за розуміння стану дитини в цей конкретний момент і зважений підхід до кожного!

           Наступним для мене був урок української мови  Гаврилюк Любові Петрівни. Не для кого не секрет, що зараз значення якості викладання рідної мови неможливо переоцінити і для мене, як для мами, це ще одна тема для хвилювання. Адже  можна не знати якийсь предмет і не відчути дискомфорту при вступі до ВУЗу(якщо він не профілюючий), але без мови не обійтись! Тому я дуже хвилювалася через зміну викладача з мови в цьому році. Але, як  виявилось, хвилювалась даремно.

 Тут мене вразила нестримна динаміка і безперервyа зміна типів діяльності! Не хвилини не було втрачено дарма! Встигли так багато, що навіть не віриться: почали з перевірки домашнього завдання, перейшли до повторення та закріплення раніше вивченого,зробили кілька усних вправ з використанням проектора та мультімедійної дошки, тоді розглянули теорію з нової теми і тут же отримали роздруківки з додатковими завданнями. Залишок завдань на листочках отримали як домашнє завдання і ще на додачу різнорівневі вправи( для тих, хто хоче найвищий бал і звичайне!) Любов Петрівна вже на перерві знайшла можливість обсудити зі мною складності, притаманні саме моїм дітям, коротко охаректиризувати та систематизувати їх проблеми і заспокоїти мене своєю впевненістю, відчуттям класу і моїх дітей особисто і глибоким  знанням предмету! Дякую дуже Викладачу за таке відношення і розуміння!

           Ще однією загальною темою для хвилювань сучасних батьків є іноземні мови. І,зокрема, англійська. В цьому році в нас також змінився викладач. Зараз моїх дітей навчає Лариса Володимирівна Пєхова. На цьому уроці я,нащастя, ще розуміла про що йдеться. Хоча тема була дуже складна і для сприйняття і граматично.   Приємно вразили діти. Всі без виключення активно працювали і приймали участь в обговоренні. Думаю, що тут головна заслуга вчителя, яка своїм авторитетом, тримає на уроці робочу атмосферу(хоча я знаю, що в групі були суттєві проблеми з дисціпліною).  Дуже цікаво було спостерігати за дітьми в момент прослуховування завдань з диску і слухати відповіді. Після уроку Лариса Володимирівна дуже ласкаво зголосилася поговорити про успіхи моїх дітей, вказала на проблеми, похвалила за досягнення. Вцілому, я пішла з уроку задоволена і з ще більшим бажанням вдосконалювати і свої і дитячі знання.

 

           Дуже цікавим і корисним вважаю відвідування уроку георгафії, яку викладає в нашому класі в цьому році Олена Георгіївна Шаміна.  Тут для мене було важливо зрозуміти як саме подається матеріал, як викладач формує вимоги до учнів(адже ці вимоги суттєво відрізняються від минулорічних) , і,зрештою,якісно допомогти дітям з підготовкою домашніх завдань. Зразу хочу сказати, що давно не відчувала такого драйву, як на цьому уроці. Вся інформація(і повторення і новий матеріал) були винесені через комп'ютер та проектор на дошку. Все було настільки наглядно, що навіть зараз,згадуючи про це, я чую звук ,з яким з'являлися ті чи інші символи. Встигли на уроці багато і ще більше- в кінці,навіть, кілька хвилин продивилися освітній фільм за темою уроку. Приємно здивувала реакція дітей,особливо гіпер-активних хлопців на динаміку уроку- майже всі хлопці зайняли перші парти по центру і наввипередки намагалися відповісти на доволі складні питання викладача.

 Олена Георгіївна з великим розумінням поставилась до моєї стурбованості і зацікаленості предметом, обговорила зі мною перспективи по вивчення географії на найближчий час і більш віддалений період(наступний рік і далі). Хочу подякувати їй за чуйність і принциповість.

 

           Загалом я залишилась дуже задоволена відвіданими уроками. Хочу подякувати адміністрації за таку можливість,  а вчителям за розуміння і щире бажання допомогти. Разом- ми сила! Дякую!

                                                         мами учениць 7-го класу Фінансового ліцею м.Києва Звєркової Наталії

 

    Українська мова

  Тематичний відкритий урок був дуже цікавий. Вчитель давала дітям можливість висловити свої думки. Сподобалась атмосфера уроку. Діти презентували проекти. І ще вчитель ставила додаткові запитання. Вважаю, це дуже ефективна, вдала методика, тому що діти змогли більше замислитись і глибше зрозуміти тему. Також на протязі уроку була гарна розмовна практика спілкування українською мовою. Бо цього в київських реаліях  дійсно не вистачає. Добре, що це гарно подавалося.

Англійська мова

 Дуже насичений урок! Висока активність  та різнопланові завдання. Дякую за високий рівень підготовки наших дітей!

Німецька мова

 Гарна подача матеріалу. Цікаво та приємно було спостерігати, як діти разом навчалися ставити один одному запитання і це, частково в ігровій формі, легко сприймалося… у такий спосіб діти охоче і активно виконували завдання.

(мама Азаренко Микити, 6-б клас)

  Ми, батьки Романюка Назарія, учня 5-Б класу, відвідували відкриті уроки 27.11., тато – урок англ. мови, мама - урок укр..мови.

Наші враження:

-       від уроку української мови дуже позитивні. Сподобалась доброзичлива атмосфера у класі, вчитель зумів залучити до обговорення теми всіх учнів, заохотити менш активних учнів  до формування власної думки у невимушеній формі. Жоден учень не залишився поза увагою вчителя. Відчувалося, що вчитель хоче бути впевненим, що всі діти засвоїли пройдений матеріал.

-       Від уроку англійської мови теж дуже хороші враження. Сподобалось те, що урок проходив в інтерактивній формі. Кожна дитина прийняла участь у діалогах, заохочувалась ініціатива. Діти впевнено відповідали на запитання вчителя без остраху помилитись.

    Вчителі як української , так і англійської мови справили враження висококваліфікованих  педагогів.Я була на минулому тиждні на відкритому уроці німецької мови. Урок проходить динамічно, скучати ніколи. Треба ловити кожне слово вчителя. Для себе зробила висновок, що обов'язково треба допомогати дитині, оскільки мова нова і треба дуже добре засвоїти основи основ. В кінці підручника є словник, а перед ним - граматичні модулі, що дуже доречно, коли дитина, наприклад, хворіла чи недостатньо зрозуміла матеріал на уроці.

 

Прокопченко Марина, мама Ані Прокопченко 5-б

  Сегодня была на открытых уроках в лицее. Впечатления очень позитивные. Деления на группы себя оправдывает. Информатика, и украинский  язык и польский  проходят очень продуктивно. Почти всех учитель успевает спросить, они практически не выкрикивают, идут по плану урока и все слышно.

Теперь математика: не была на уроках предыдущего преподавателя, поэтому не знаю, как они проходили. Наталья Анатолиевна- это то, что им нужно. Суппер учитель!!! Толково объясняет даже не всегда по книге, а чтобы им быстрее дошло. Разговаривать не дает, сразу делает замечание и если кто- то хочет что-то рассказать не по теме, пресекает на корню. Всем все слышно и понятно. Поэтому всем, кто хочет учиться, созданы  все условия, только надо работать.

 

Мама Каті Романюк, 6-А клас українська мова

Вчитель дає цікаву інформацію про традиції та побут українського народу. Інформація, яка дає дітям краще розуміння минулого та повагу до предметів. Дуже сподобалась послідовність виконуючих завдань.

Англійська  мова

Вчитель уважний до всіх, цікаво побудований урок і взагалі хороший рівень.

Польська  мова

Всі діти приймають участь в роботі, цікавий урок. Сподобалось!!!

Математика

Вчитель працює зі всіма учнями, дисципліна на високому рівні, дуже інформаційний урок.

(мама Кодацької Єви, 6-Б клас)

 

 

Українська мова

Урок проведений на високому рівні… Діти працювали, їм було цікаво. Матеріал був поданий дуже просто і зрозуміло. Викладач наводить приклади з життя. Залучає інтерактивні методики. Стосунки з дітьми гарні.

Англійська  мова

Цікавий, насичений і змістовний урок. Багато відповідали діти.  Їм цікаво і зрозуміло. Швидкий темп, за яким встигають діти. Дякую Підтиченко Г.І.

(Рощина Т.Д., мама Дроговоз Софії, учениці 6-Б класу)

Дякую за надану можливість  відвідування уроків. Відкриті уроки – це хороша і корисна практика, бачу в цьому виключно одні плюси.

Мої враження про відкриті уроки математики: 28.11. 1 урок, група дівчаток 5А і 5 Б. Учитель Аліна Леонідівна Когут.

35 хвилин уроку зайняв аналіз контрольної роботи, 10 хвилин – вивчення нової теми: «Степінь числа».

Урок  пройшов в дуже динамічному ритмі, без будь-яких «рекламних » пауз, жартів і затримок. Таке відчуття, що кожна хвилина дуже важлива. Що вимагає постійної підтримки концентрації  уваги на високому рівні, і підозрюю, що не у всіх виходить швидко засвоювати матеріал. Нема часу реально з’ясувати хто конкретно з дітей щось не зрозумів, і можливо додатково витратити час на пояснення. Можливо великий обсяг шкільної програми змушує в такому темпі  працювати.

         Аналіз контрольної роботи проходив в режимі вирішення завдань контрольної роботи біля дошки. До дошки виходили учениці, за принципом, що біля дошки усі повинні бути в рівній мірі. Деякі батьки висловили побажання, що потрібно виводити до дошки тих, хто не правильно вирішив ту чи іншу задачу в контрольній, що змогли зрозуміти свої помилки.

         Найважливіше, що я зрозумів, те що мій спосіб пояснення дитині вирішення тієї чи іншої задачі істотно відрізняється від тієї методики, яка використовується в класі. Добре це чи погано, я не знаю. Будемо  розбиратися яким способом краще сприймати інформацію і враховувати особливості мислення. І в цьому сенсі, окремий респект за дійсно правильну ідею поділу класу на дівчаток і хлопців.

         Спасибі  Аліні Леонідівні за її цінну роботу, і спасибі за те, що прислухалася  до побажань батьків.

Калько Валерій, батько учениці 5-А класу